Gå til innhold

Norwegian er hyggelige


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Heisann, sitter nå på hotellrommet mitt på "Radisson SAS Hotel" i Bergen.. Sitter her med den bærbare og følger med hva som skjer her på fs.no, tok morgenflyet i fra Gardermoen i dag med Norwegian med avgang klokken 07.45... Og jeg la merke til hvor hyggelig flyvertinnene er ombord, fikk masse kaffe og velkjent frokost ombord, smørbrød med ost og skinke (Helt ferskt) , maten smakte faktisk veldig godt for engangs skyld og jeg fikk tilogmed lov til og komme inn i cockpiten og se litt meg rundt, og som den ivrige flightsimmer jeg er, ble det nesten 1000 spm i fra meg til dem, opps "" Og faktisk fikk jeg nesten svar på alt sammen, hehe!!!

 

Og jeg anbefaler veldig og reise med Norwegian...

 

Er her i forbindelse med jobben og reiser hjem på Fredag...

 

God første Mai til dere alle sammen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva kostet det herlige måltidet? Er jo ingen gratis servering hos Norwegian, selv kaffen må man vel betale for.

 

Hvordan vil du forøvrig beskrive Norwegians flyvertinner på en skala fra 1 til 10? For å sammenligne med de sure muggene i SAS ""

 

Nå betaler jobben full pris for biletten tur/retur..

 

Så maten om bord var med i prisen der + kaffe...

 

Flyvertinnene i Norwegian gir jeg en klar 9 ""

 

Håper det hjalp Helg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Truls.Reiste med Norwegian til Gardemoen for en mnd tid siden,og det var topp service..Men ingen avgang til cockpiten..fikk jeg beskjed om da jeg spurte om en titt. ""

 

Det var da trist og høre ""

 

Jeg bare spurte pent ettet at vi hadde landet på Bergen, og da fikk jeg lov ""

 

Kansje neste gang får du lov se, Ken-Robert ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Norwegian slår både SAS , Braathens og Widerøe på kundebehandlingen.

SAS kommer ut verst.

 

De gamle flyvertinner bør begynne å slanke seg. Sist jeg fløy med SAS var hun som delte ut kaffe så tykk at det begynte å undre meg hvordan setet hennes ser ut.

 

Jeg fikk sitte i cockpiten 2 ganger hos Norwegian, en gang fra boarding helt til ankomst. (ref: cockpitvideo Norwegian B735)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva kostet det herlige måltidet? Er jo ingen gratis servering hos Norwegian, selv kaffen må man vel betale for.

 

Hvordan vil du forøvrig beskrive Norwegians flyvertinner på en skala fra 1 til 10? For å sammenligne med de sure muggene i SAS ""

 

Nå betaler jobben full pris for biletten tur/retur..

 

Så maten om bord var med i prisen der + kaffe...

 

Flyvertinnene i Norwegian gir jeg en klar 9 ""

 

Håper det hjalp Helg ""

 

Jeg skifter fra NSB til Norwegian ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle flyvertinner bør begynne å slanke seg. Sist jeg fløy med SAS var hun som delte ut kaffe så tykk at det begynte å undre meg hvordan setet hennes ser ut.

 

Og dette skal liksom ha noe å si på kundebehandlingen?

 

Så er det bare du Thomas som tenner på ei smellfeit fleskfia ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen, kommet hjem til det vakre Østlandet og til en vakker Madame hjemme... Fikk selvfølglig enda bedre service på hjemover turen i dag også "" Blir enda flere turer med Norwegian, tenker jeg.... Skal snart til Stavanger og Tromsø så....

 

Det eneste ulempen i dag, var at noen hadde rygget inntil bilen i parkeringsanlegget på Gardermoen, ble ikke store bulken, men det går jo ann og legge igjen navn og tlf. nummer slik at jeg kunne ha konkaktet vedkommende som hadde rygget inntil meg ""

 

Men det går bra, og nå må jeg tilbake min kjære igjen...

 

Fortsatt god kveld dere ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...