Gå til innhold

Hva mener dere piloter?!


Kay Sindre

Anbefalte innlegg

Hva med fullførelse eller prestasjon...?

 

Når du har jobbet med en 5-6 timers flight plan, inkludert studie av vind og vær på ruten, treffer check punktene, regner ut nye check punkter og nye ETA når ATC gir deg re-route, regner ut ny fuel burn med reserver og lander etter planleggingen... da har jeg en følelse av prestasjon...?

 

OK litt "carried away here"... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fullførelse eller prestasjon...?

 

Når du har jobbet med en 5-6 timers flight plan, inkludert studie av vind og vær på ruten, treffer check punktene, regner ut nye check punkter og nye ETA når ATC gir deg re-route, regner ut ny fuel burn med reserver og lander etter planleggingen... da har jeg en følelse av prestasjon...?

 

OK litt "carried away here"... ""

 

Dag

 

Sant det Dag! Når jeg fløy en NAV tur til Skien i fjor høst så var det en del planlegging osv! Da var det deilig og komme frem i tide og at du ser at du får det til.. ""

btw: skal ut og fly RL i dag... PA28-140 ""

 

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Jarle...

btw: skal ut og fly RL i dag... PA28-140
.. hvordan gikk turen? Jeg har mest C-152, -172 og -210 timer... B737, B777 og DC10 sim teller jeg ikke som "real" flying selv om de nye simulatorene er utrolig realistiske... "" ...men jeg fikk fly en V-tail Bonanza for en uke siden... Det var et stabilt og solid fly og jeg skal prøve å få en utsjekk på Piper Archer i de neste ukene... ""

 

Keep your airspeed up... Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...