SH Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det går fort mot vår og sommer (i hvertfall her på solkysten - sørvestlandet ) Sommer og sol er jo synonymt med mange ting, f.eks. flystevner. Så det jeg lurer på er hvilke flyplasser og flyklubber som skal arrangere stevner i løpet av sommeren ? Ryktene forteller meg at det blir stevne på Torp den 2. August. Noen andre stevner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sjekk ut NAK sine hjemmesider, de er ofte meget up to date. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det blir trolig et STORT stevne på Torp 2. august med 60-åringen Dakota som midtpunktet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Har allerede bed meg fri fra jobben den 2. august, så stevnet på Torp er herved booket for min del tar sikkert turen over fjellet med WF fra bergen eller Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Wow Hvis alle er like tidlig ute, må jeg nesten spørre; er det flere billetter igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend nåmdal Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor skal de alltid dra frem den dakotaen når det er ett fly stevne? Greit nok det er ett fint fly, men en har sett det så mange ganger før. Det blir liksom som å gå på flystevne i 2050 for å se på en 737... Nei kom opp med noe mere eksotisk spør dere meg... -erlend- www.radiofetthode.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Stevnet på Torp blir nok meget bra. Iallefall så lover det veldig godt så langt. Selv blir jeg å delta aktivt den dagen, med tauing av fly, marshalling, sørge for oppstart, strøm til flyene, trapper, osv... Gleder meg som en unge allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvorfor skal de alltid dra frem den dakotaen når det er ett fly stevne? Greit nok det er ett fint fly, men en har sett det så mange ganger før. Det blir liksom som å gå på flystevne i 2050 for å se på en 737... Nei kom opp med noe mere eksotisk spør dere meg... -erlend- www.radiofetthode.no I dette tilfellet er det et stevne for å feire Dakotaens 60-års jubileum, så uten Dakken ville det ikke vært noe stevne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Noen gjester som er bekreftet ennå? Kommer det noen utenlandske gjester? Må nesten si meg enig i at jeg begynner å blir litt lei shows med kun, Harvard, Dak og Birddog jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend nåmdal Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hehe jo du har ett poeng der.... Men alle stevner jeg har vært på i de siste 5 årene har hatt Dakotaen som en hovedattraksjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvorfor skal de alltid dra frem den dakotaen når det er ett fly stevne? Greit nok det er ett fint fly, men en har sett det så mange ganger før. Det blir liksom som å gå på flystevne i 2050 for å se på en 737... Nei kom opp med noe mere eksotisk spør dere meg... Jubilanten er bortreist på dagen? Nei, Dak-en må jo være der på 60-årsdagen sin. Men ryktene sier også at arrangementet blir større og med flere gjester enn tenkt i utgangspunktet..... Detta blir bra tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Trur eg skal ta kontakt med folk i Stord Flyklubb og høyre om det er interesse av å arrangere tur til Torp 2 og 3 August eg hehe... Eg skal i allefall reise bort og sjå litt. Kanskje me flightsim fans kan treffast då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Men alle stevner jeg har vært på i de siste 5 årene har hatt Dakotaen som en hovedattraksjon.. Utenom et stevne på stord i 2001, så har DC-3èrn vert på alle stevner jeg har besøkt også, men blir lissom aldri lei denne flotte maskinen.. Duren fra motorene på den, slår jo den beste musikk ned i støvlene Jeg finner ikke noe programm for stevnet på Torp enda, men det er vell litt tidligt.. Bra blir det sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Noen som vet om det kommer noe militært? Eventuelt utenlandsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Høyst sannsynlig..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvind Tangen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Heisann. Så må alle i alderen 15-25, som er medlem av NLF/NAK, huske på å sette av helgen 15-17 august. Da blir det ungdomssamling på Starmoen i Elverum! Her blir det, hvis været tillater, fullt av action hvor man kan prøve seg på forskjellige luftsportsaktiviteter. Se forøvrig annonse i alle seksjonsbladene til NLF/NAK (eks. flynytt). Mer info kommer senere!! mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Du skal dit eller Øyvind? jeg skal ihverfall Borg Flyklubb skal ha et stevne en gang i slutten av august... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Borg Flyklubb skal ha et stevne en gang i slutten av august... På Torsnes igjen? Var rimelig greit show i fjor, selv om Torsnes ikke akkurat er det mest idelle stedet for et airshow... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Borg Flyklubb skal ha et stevne en gang i slutten av august... På Torsnes igjen? Var rimelig greit show i fjor, selv om Torsnes ikke akkurat er det mest idelle stedet for et airshow... Helt enig i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 tror det er der ja... men noe bestemt sted ekke bestemt ennå mener jeg... men.. tiden vil vise.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvind Tangen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Du skal dit eller Øyvind? jeg skal ihverfall Jepp, det skal jeg, og jeg oppfordrer alle andre som er i riktig aldersgruppe og er medlem av NLF/NAK til å komme!!! Har forresten hørt rykter om at Borg skal arrangere påsketur. Kanskje man bør slenge seg med på den, eller hva Jarle?!? mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det stemmer Øyvind! Takk for sist forresten Joa.. Borg FK skal arrangere en påsketur...Er opptatt hele påsken så den får jeg ikke vært med på... men anbefaler alle og henge seg på Vil komme en del info på www.borg-flyklubb.com etterhvert også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.