TOS Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ser på framsida her om betatesting av FS 2004 ACoF. Er dette fakta elelr aprilspøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For å være sikker på ikke å gå glipp av en unik mulighet, er det jo bare å sende inn skjemaet som dukker opp under "Les mer". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg kan anbefale alle å melde seg på som betatestere for Microsoft sin kommende Flight Simulator: Century of Flight ved å bruke skjemaet på framsiden. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hahahahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva med denne da Torstein? http://www.bt.no/tjenester/article147024 Den synes jeg er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva betyr Skärmstorlek ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-Ivar Nikolaisen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 jeg ble lurt.............. og 111 før meg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva betyr Skärmstorlek ?? Størrelsen på skjermen, eks. 17 tommer. Men dette er nok en god spøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva med denne da Torstein? http://www.bt.no/tjenester/article147024 Den synes jeg er bra. Hah - jeg fant rullebladet til både Torstein og Håkon der! - Fytti rakker'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Boarding.no klinte også til med en spøk, får hvertfall håpe det er en spøk http://www.boarding.no/art.asp?art=7183 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg ble litt mistenksom da jeg så bt.no's artikkel, men jeg måtte jo prøve, og ble som resten av gjengen her, rundlurt! Noen som husker NRKs spøk for noen år tilbake, om at Vikingskipet skulle vendes og brukes som et ordentlig skip, lo lenge av den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Marius Myhre Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Gikk på her også..... Hva med DENNE Noen som har prøvd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Denne tok kaka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Seriøst den var bare slem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dagbladet har listet opp de fleste aprilspøkene her, meget fornøyelig lesning.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Idar Setseng Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Denne tok kaka! Hehe... Ikke så veldig sannsynlig dette, spørr du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er dette en aprilspøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er dette en aprilspøk? nei det er helt sant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Grindheim Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Denne tok kaka! Fra boarding.no: Derfor vil forsøket skje i all hemmelighet, mens det nyinnkjøpte flyet er underveis fra Boeingfabrikken i Seattle til Stareks private flyplass utenfor St. Petersburg. Det blir trolig en pressekonferanse om prosjektet i regi av den russiske ambassaden senere i dag. Vi i boarding.no følger saken. Hmmm, spør du meg så høres det litt rart ut å avholde en pressekonferanse om et prosjekt som foregår i all hemmelighet! HG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Apropos aprilspøk, var det noen spesielle ATIS'er igår? Noen som har opptak i så tilfelle? Ala den gode gamle "slippery glideslope due snow" eller noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.