Morten Aalberg Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei på dere, Jeg har tidligere skrevet om mitt problem med å se andre fly når jeg er på SB/Vatsim online. Kan noen hjelpe meg med dette. De andre ser meg men jeg ser ingen andre fly. Hva kan være galt ? Av og til får jeg en feilmelding i SB som sier: " ERROR send add player request " Kan det ha noe med mitt problem å gjøre tro ? Har også tatt et screenshot av denne feilmelding om det er nødvendig. HAr lest på de offisielle SB sidene men finner ikke noe om akkurat dette problemet. Jeg har fulgt innstalasjonen fra a til å, også justert range til 40 nm. Har innstalert CSL med updates for Nordiske fly og prøvd meg frem og tilbake. Akkurat nå kjører jeg CSL uten updates for å se om det hjalp, men nei da. Håpløst. Håper på hjelp mvh Morten Aalberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ta en titt på de avkryssningsboksene du har under settings i multiplayer i FS. Kan virke som om noe der er galt. Hans Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.