Gå til innhold

Helt på siden...


Bjørn Granvang

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt årets influensa? Trudde fan steike mæ jæ sku dævve. Fantaserte om at jeg hadde gått over tida for mensen(!) og torde nesten ikke sove etter det. Feberdilla er fæl. Strø godt på med rød Solhatt og sørg for å ha en dunk med Cosylan stående. Om du ikke skifter kjønn så kommer du til å skifte nattskjorte ganske ofte. Plassér en temp-gauge bak i exhausten hvis du begynner å merke trekninger i mellomgulvet. Kommer'n over 39 så har du vunnet jack-pot'en. Hold ut!

bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En usedvanlig sterk skildring, Bjørn!! Jeg forstår at du etter hvert er kommet over det verste, og ønsker fortsatt god bedring og velkommen tilbake!! Solhatt eller andre remedier - vi som ennå ikke har kjent den, får forsøke å holde kruttet tørt og følge gode råd.

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kenneth!

Dette _er_ nok en flysimulatorside, men når mannfolk tror de har mensen, trenger de vel helst en noenlunde god psykiatriker! Jeg selv gikk også dukken med influensa ved juletider men trodde ikke at dette hadde noen spesiell interesse for mine simmer-kolleger! Men hvis jeg tar feil - så kan jeg bare si til dere, som er levende interessert i min helsetilstand, at "I'm up and flying again!" Og til deg, Kenneth, hold deg unna folk som snufser og hoster, så tar vi en prat om flymaskiner på "Forum" ved leilighet!

Mvh Leslie

leslies@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...