Stian Svensen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da er siden våres endelig på plass Da har vi jobbet mye med denne siden nå i kveld og vi er glade for å presentere dere www.osl-spotters.com Håper side og innholdet faller i smak, (noe som vi tror) mvh Oss fra osl-spotters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da er siden våres endelig på plass Da har vi jobbet mye med denne siden nå i kveld og vi er glade for å presentere dere www.osl-spotters.com Håper side og innholdet faller i smak, (noe som vi tror) mvh Oss fra osl-spotters Supert, Stian!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Jo takk for det ! er flere av oss og da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kristansen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 flott side! keep up the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, flott side, og designet var også fint. Flott jobb Thomas og OSL-spotters. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Knallflott side!!! Stå på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Makan til respons... altid hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja dette syns jeg var hyggelig med en slik positiv respons på arbeidet vårt.. Er det noen som har forslag til forbedringer også kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ja takk til alle sammen !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Stå på Thomas. Kjempebra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend nåmdal Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Veldig fin side. Godt det enda er noen som klarer å lage enkle fine sider uten masse unødvendige bilder og grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hagen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Veldig bra dette her ja.Håper det kommer masse fine bilder her i fremtiden. Spottekartet var et godt hjelpemiddel hvis man skal ta seg en tur selv Lett side å bruke uten for mye dilldall. Veldig bra karer !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja jeg synes også at dette var et veldig bra tiltak, samt at ferske bilder av fly som besøker OSL legges ut her. Får håpe at siden holdes oppdatert da. Jeg nevnte også dette i en tråd om samme tema i Snackbaren, men den har forsyne meg en eller annen moderator slettet...gudene må vite hvorfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Halse Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei på der osl spotters! Dette er knall bra. Mine fly bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg får ikke opp detaljkartene over spotteplassene. Kun hovedkartet. Er det kun hos meg, dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg får ikke opp detaljkartene over spotteplassene. Kun hovedkartet. Er det kun hos meg, dette ? stemmer .......det er noe som kommer snart ! Siden ble senest oppdatert den 1/3 ! Fint dere liker siden vår da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Skikkelig bra side, keep it up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Heidi houdi! Men dere har ikke validert den hos W3C Koden er i seg selv ganske ryddig, men jeg ville gruet meg til å bruke Notepad for å oppdatere kodene/tekst. Bruker dere et nyhetssystem- script? Siden er oversiktelig og fin, men jeg kunne tenkt meg noe mer ut av logoen. Ikke mer glorete, men den ble rett og slett for "standard". Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett Men alt i alt er dette en digg side Masse flotte bilder, selv om jeg foretrekker å ta mine fra innsiden Keep on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Bruker dere et nyhetssystem- script? Ja det gjør vi. Siden er oversiktelig og fin, men jeg kunne tenkt meg noe mer ut av logoen. Ikke mer glorete, men den ble rett og slett for "standard". Hvordan da mer ut av logoen mener du? Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett Dine sider er jo heller ikke så veldig nyskapende... Men alt i alt er dette en digg side Masse flotte bilder Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Koden er i seg selv ganske ryddig, men jeg ville gruet meg til å bruke Notepad for å oppdatere kodene/tekst. Vel, siden du slipper det er ikke dette ditt problem.. Designet er vel heller ikke det mest nyskapende jeg har sett Poenget med siden vår er heller ikke å lage noe revolusjonerende og nyskapende. Vi ble enige om en layout som vi alle valgte satse på... end of story. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Thomas begge de innlegga der måtte jeg bare trekke smilebåndet på diggbart. Liker sidene jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Mente ikke å "rippe" opp i alt arbeidet deres, men jeg har alltid noe småpirk å servere Det er selvfølgelig opp til dere om dere vil høre på de råd som dukker opp her og der i forumet, eller blåse en lang marsj i de og fortsette. Ingen sider kan bli helt perfekte Nei, men hva har mine sider med dette å gjøre? Det er ikke de vi diskuterer? Det gjelder ofte ikke å være nyskapende, men det går fint an å forbedre det perfekte Selv har jeg heller ikke for vanen å lage nye "stunning designs" som ikke inneholder noe du har sett før, men så lenge du er fornøyd selv, og det er mulig å kunne navigere opp og ned på den uten å sette seg fast, er det en meget godt gjennomført jobb. Det er ikke bare å sette seg ned et par kvelder å lage en slik side Logoen er i sin tilstand dominert av tekst, noe resten av siden også er. Jeg kunne tenkt meg å piffet opp siden med enten et par bilder, eller noen objekter i logoen. Om jeg kan få pirke mer (ler av seg selv): <style type="text/css"> <!-- .spr { border-bottom: 1px dotted #ccc; } .spr2 { border-bottom: 1px solid #ccc; } .text { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: #000000; } --> </style> <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> Den øverste kodesnutten kan fint plasseres inn i .css- fila DA har jeg pirket ferdig for denne gangen, og ønsker dere lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.