Morten Aalberg Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei alle sammen, Etter å ha tatt steget inn i den virtuelle verden og fullført mine første flighter pr. ATC har mine opplevelser med FS fått en ny dimensjon. Hyggelige, dyktige flyveledere med en entusiasme man skal lete lenge etter. Takk til dere alle. Nå har jeg et problem jeg må få fikset. Jeg kan ikke se andre online fly når jeg benytter SB og Vatsim. På multiplayer er dette OK. Har testet dette sammen med andre og de kan se meg. Jeg har innstalert " csl_version1-75b " og " SB_all_0213 ( og updates av Einar Halvorsen ) ". Kan noen hjelpe meg med tips vedr. dette problemet ville jeg vært meget takknemmelig. mvh Morten Aalberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 For det første skal du være sikker på, at du har sat FS rigtigt op. 1) Først hoster du SELV en multiplayer session 2) Så forbinder du til nettet med SuwqawkBox Desuden bør du kontrollere hvad din multiplayer range står på i SquawkBox, er den for lav, vil du heller ikke se flyene. Det kan måske hjælpe /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 På menyen som kommer ned når du høyreklikker i SB vinduet, klikker su på options. på en av de øverste menyvaglene skal det være en funksjon som du kan sette hvilken rekkevidde du vil ha vissuel kontakt med flye som er i samme session som deg. sette denne til så mye du klarer, 40 miles tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Takk for rask respons, Jeg setter opp multiplayer session i FS2002 først. Kobler deretter opp via host og run for så og starte SB Range er satt til maks, dvs 40 nm i SB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.