Gå til innhold

Endring av Windows Registeret?!?


TOS

Anbefalte innlegg

Heisann og god ettermiddag.

Fekk i går eit litt kinkig problem. Skulle innstallere Captainsim 727. Men eg hadde litt lite plass på den partisjonen som Flightsim 2002 ligg på. Eg flyttar i dette øyeblikk FS til ein partisjon med større kapasitet. Men då veit eg av erfaring at eg ikkje kan installere scenery med innstallasjonsprogram fordi dei då finn tu at FS ikkje ligg der registeret i windows seier at det skal ligge. Er det nokon av dykk der ute som har ein ide om korleis eg kan endre registeret slik at eg unngår dette problemet?

 

På Forhång Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv regedit i kjør boksen, så åpner du H_KEY_LOCAL_MACHINE (eller.no) -> Software -> Microsoft -> Microsoft Games ->FS2002 også endrer du pathen som står der.

Gjorde det her om dagen.

HVis min beskrivelse ikke stemmer i det hele tatt, fordi jeg ikke husker eksakt hva som står der, så bare søk etter Fs2002 i registeret, så kommer det etterhvert:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...