Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 I ukens Se&Hør er det et fint bilde av en KLM 744 på St.Maarten!(Løp og kjøp!) Neida,bare tulla,men det er faktisk et bilde av en 744 som lander på St.Maarten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ehh...javel...takk foropplysningen...tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe,det var jo mest men som tull da,men det ER faktisk et bilde av en 744! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Otto Ruud Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det skal adskillig mer til enn et bilde av et fly for å få meg til å kjøpe Se og Hør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Meg og,men jeg tiitta i mutter'n sitt velfig fort,og der fant jeg det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bortforklaringer & bortforklaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Og dessuten er det en 743 og ikke en 744 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg venter til jeg skal til tannlegen....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Og dessuten er det en 743 og ikke en 744 Ok,så litt FOR fort i det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hadde jeg blitt tatt med Se & hør hjemmet, ville det blitt henrettelse på dagen. Her er det total forbud mot søppleblader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Ja,det er et skikkelig søppelblad,jeg leser det vanligvis ikke,men jeg tittet i det for å se hvem sine liv Se&Hør skulle ødelegge denne uka.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hehe, sier dem alle. Du er nok en liten se&hør skapleser ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hehe.....du kan spøke du Er nok desverre ikken en Se&Hør skapleser nei,da hadde jeg nok sagt at jeg leste det fast.Glor ikke i det når alt annet er lest ut.Leser heller AirlinerWorld,da ja. Nei,det var bare for å se hvem sine liv Se&Hør skulle ødelegge denne uka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er jeg en gammel dame selv om jeg leser Hjemmet? Hjemmet er blad for folk som liker å sy osv. + Den 747 i Se&Hør, Den flyr ca 40-50 meter over en strand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det var det jeg også trodde. Men jeg liker ikke å sy... Bare et spm.: Er jeg den eneste på hele forumet her som leser Hjemmet, artiklene, spaltene, tegneseriene (det er det sikkert flere som gjør..?) osv.? Hvis ja, litt flaut.. Er jo ikke sikkert dem som leser Hjemmet da vil innrømme det da Akkurat som dem som sier at dem ikke leser Se & Hør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, det var det jeg også trodde. Men jeg liker ikke å sy... Bare et spm.: Er jeg den eneste på hele forumet her som leser Hjemmet, artiklene, spaltene, tegneseriene (det er det sikkert flere som gjør..?) osv.? Hvis ja, litt flaut.. Tror nok du må forberede deg på å bli flau... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Bye Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Og dessuten er det en 743 og ikke en 744 Ok,så litt FOR fort i det! Og for å pirke så er det en 747-206B(SUD) og ikke 747-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.