Gjest Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tja må jo bare inrømme at jeg kjøpte meg Trainsim MS i dag. Det jeg lurer på er om noen som kan tipse meg om noen web sider som gir addon etc.......skal innstalere i morgen....har sett at mange synes denne var dårlig men tenkte jeg skulle gi det en sjans....har jeg kjøpt katta i sekken?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Aleksander Kaya Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 sviker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har spillet selv,og må si at jeg er fornøyd med det,men det kunne ha vært bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg synes også Trainsim var bra, men det kunne vært noe bedre. Tidligere fantes det en side som het TrainSim.no, drevet av ingen ringere enn Dag Johansen. Den var veldig bra, men ble nedlagt av en eller annen merkelig grunn. Heldigvis har vi enda Train-Sim.net og Train-Sim.com, men de er ikke i nærhetn så gode som TrainSim.no. Jeg mener å ha lest i et forum som var her tidligere (Train Simulator) at Dag gav domenet til en eller annen person, men husker ikke hvem. Så vi kan da fortsatt håpe på at det kommer en ny side med add-ons for MS Train Simulator. Alle brukere er også velkomne til å poste innlegg i et av mine forum (der det også er mange forum for FS), der forumet for Train Simulator vil bli åpnet for posting etc. uten registrering i løpet av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 www.train-sim.dk Hvis du vil have dansk materiale. De er ret cool'e, og stort set hele Danmark er på skinner. Om spillet, har jeg prøvet det, og må nok sige, at jeg fandt det kedeligt i længden. Men på den anden side, hvordan kan jeg tillade mig at udtale mig om, at det er kedeligt, når jeg kan finde på at ligge og hænge over Europa i nattens mørka og synes det er sjovt... ;-) /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tja hva skal man si......går vell en 100 av denne på en fs2002.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har leeenge vurdert å skaffe meg denne simulatoren jeg også. Men har liksom bare blitt med tanken, siden det er tanken som teller. Men jeg har jo ikke fått så mye utbytte av denne tenkingen da. Men, hvor mye datamaskin krever MTS i forhold til MFS for å få god grafikk (og FPS)? Og kommer det med en manual i papir-format, eller har du bare den idiotiske manualen på CD-ROM? (Ikke søren om jeg gidder å sitte foran PCen hele dagen å lese en hersens manual! Når det ikke en gang har noe med fly å gjøre! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Johanson Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vore det inte kul om det kunde bli en hel värld av trainsimmare och flightsimmare som körde mot samma multiplay server???? Mvh Marcus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det MP mulighet på MTS? PS_ Noen som har MTS til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 de som sammenlikner MS TrainSim med FS2002 begår jo en stor feil... FS2002 er jo ikke første utgave av flightsim'en. Trainsim er første utgave av trainsim... om det er verdt å satse på det for MS så kommer det nok bedre utgaver etterhvert med lettere Editor-funksjoner også! *ønske seg norge*. Tanken var at de helgene jeg ikke kan dra hjem skulle jeg ta Widerøes til Bodø eller Tromsø, Braathens eller SAS til Gardermoen, og Trainsim til Hamar Sært? -Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Og til alle som tenker på å kjøpe MSTS: Elkjøp giganten har i disse dager tilbud på MSTS og andre no-name-spill som salget går treigt av.. Over en stor kasse rett i inngangspartiet til data-avd henger det skilt med "Dataspill 99,-" Dette er da ElkjøpGiganten på Forus utenfor Stavanger. Sjekk med din lokale Elkjøp. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hav er MSTS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 MSTS er en forkortelse for Microsoft Train Simulator. Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Og til alle som tenker på å kjøpe MSTS: Elkjøp giganten har i disse dager tilbud på MSTS og andre no-name-spill som salget går treigt av.. Over en stor kasse rett i inngangspartiet til data-avd henger det skilt med "Dataspill 99,-" Dette er da ElkjøpGiganten på Forus utenfor Stavanger. Sjekk med din lokale Elkjøp. Mvh, Thomas. Til alle som tenker på å kjøpe MSTS så vil jeg forsiktig peke på at det er en grunn til at dette spillet nå selges for kr 99,-..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 JA det var det da.....betalte 599 jeg.......men spillet er jo litt interesangt og da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.