Jens-Ole Kjølberg Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva tror du B'en i FB-22 står for... Et bombfly som kan forsvare seg som et jagerfly. Mer info http://www.popsci.com/popsci/aviation/article/0,12543,262063-3,00.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Linken virket ikke. Men på den første linken din står det FB-22 Fighter Bomber Et bombefly? Hva mener du med dette her: Et bombfly som kan forsvare seg som et jagerfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg fant dette: A proposal to transform the F-22 Raptor into a high-altitude, first-strike bomber illustrates a harsh reality: The U.S. bombing fleet is ill-prepared to fight wars in regions that are short on friendly nations willing to lend air bases. Høres ut som et bombefly for meg! Er det et bombefly eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det et bombefly eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er vel et bombefly som kan bevege seg som et jagerfly! (Tror jeg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det var da voldsomt da! Ja det er et bombefly, men det har også visse egenskaper delt med F/A-22, og vil derfor mest sannsynlig bli klassifisert som en "fighterbomber". Var det svar nok?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg skulle bare få et endelig svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg skulle bare få et endelig svar. Syns da ikke det var helt vanskelig å lese det ut i fra svarene du har fått fra før men... Og når B-står for bomber, og F-fighter må det vel være en fighterbomber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ...og siden vi er inne på betegnelser på militære fly... Kan noen forklare denne? F-117 Hvilken rolle har den? Den er stort sett ute på tyveritokt. Det er derfor den kalles for 'stealth'. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hehe... Nesten som denne: To fulle jagerflygere er ute å flyr formasjon Lead: "Can you see me?" Two: "No, can you see me?" Lead: "No" Two: "Cool, now we're stealth fighters!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.