Gå til innhold

Når blir det slutt på lag?


Thomas Langeland

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lag - eller forsinkelse - gjennom verdensomspennende servere blir vi nok aldri kvitt, men fortell oss hva som irriterer deg mest, så kan det vel hende det finnes råd som kan redusere din oppfattelse av fenomenet.

 

Jeg kan berolige (og friste?) deg med at programvaren som både kontrollere og flygere benytter til online-flyging, snart vil få en betydelig oppgradering, noe som vi alle vil ha stor glede av.

 

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I FS har du et valget ang. send/receive detailed aircraft info. Etter hva jeg vet har dette med oppdateringer av pos. til flyene i multiplayer. SB benytter ikke denne funksjonen og det vil derfor oppstå det man oppfatter som lagg/hakking. Om detter er noe de endrer i den nye versionen av SB vet jeg ikke. Men jeg vil tro at hovedgrunnen til SB ikke benytter denne optionen er nok for å spare båndbredde til sine servere (teori). Som du sier kan det være frustrerende at flyene hakker, spessielt med aircraft collision enabled. Mulig noen andre har noe fornuftig svar på om dette vil bli fikset i SB3.0, jeg vet ikke. Mulig de forbedrer det i FS2004.. vi får vel bare krysse fingrene og håpe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...