Timmy Brandt Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 synes "vis alle" var supert, slipper å trykke så mye på "neste". Har jo en tendens til å bli laaange diskusjoner her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, hvordan kan man får URL i signaturen nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Må innrømme at jeg likte det gammle forumet bedre! Synes det er litt for mye "rot" her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, hvordan kan man får URL i signaturen nå da? Min side => Personlig informasjon (Max 50 tegn - Endelig ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Må innrømme at jeg likte det gammle forumet bedre! Synes det er litt for mye "rot" her.. Hva er det som er så rotete da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Joda forumet var jo fint det, men jeg må innrømme at jeg likte det gamle bedre. Mer oversikt. Men det går vel ann å finne ut av dette også etter hvert. Jaja . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, hvordan kan man får URL i signaturen nå da? Min side => Personlig informasjon (Max 50 tegn - Endelig ) [color:"blue"] Helt enig [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 (Max 50 tegn - Endelig ) Jepp... Endelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ikke skjønner jeg hva som var galt med det gamle. Klart det med fine farger gjør seg, men pesonlig synes jed dette ble noe tungvint. En side med gode og enkle funksjoner var det det var. Man venner seg til dette også. Lykke til Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, hvordan kan man får URL i signaturen nå da? Min side => Personlig informasjon (Max 50 tegn - Endelig ) Tror han mente sånn at ikke URL-tag'en kommer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jaja, greit nok det Da er signaturen endret og hvis du kunne fikse det slik at den tok 51 tegn så hadde jeg vært overlykkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 synes ikke noe om forum oppsettet foreløpig men det er forhåpentligvis en vanesak.... og reagerer på fargene som alle andre Ellers lurer jeg også på hva som var galt med det gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Problemet med det gamle forumet var størrelsen - vi hadde rett og slett vokst ut av det. Dette merket man først og fremst på søket. Å søke gjennom hele forumet med den gamle programvaren tok en evighet, og mange ganger krasjet rett og slett søket. Nå er det mulig å søke gjennom hele greia på "null komma svisj" Årsaken til dette er at vi nå har lagt alle data i en database, mens de tidligere lå i flatfiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ja, dette så meget bra ut, det er bra å forandre litt og dette var en hyggelig overraskelse! Stå på Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Dette er bra! Det ble litt vel kjedelig med det gamle forumet. Men det var litt uvant med dette nye og litt rotete. Men jeg venner meg vel til det... Dag,,, Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Madsen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei. Jeg synes dette ble bra, jeg. Hadde for vane å sjekke "Dagens temaer". Må vel endre vane..kanskje..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skotner Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Knotet litt med innlogging, men sikkert en brukerfeil. Ser bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Eg synest det er betre med "siste 24 timer" som du finn nederst på hovedsida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 [color:"red"] Utrolig bra! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bra jobba Dag Savner bare informasjon om hvem sitt innlegg siteres når man bruker denne funksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Georg skrev: Savner bare informasjon om hvem sitt innlegg siteres når man bruker denne funksjonen. Ja her må man nok hjelpe til litt selv, det bør kanskje kunne fikses Dag? Ellers er ikke signaturen din mye tess lenger Georg, bør nok ryddes opp litt i det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Tja - skulle nå det være nødvendig? Bare trykk på "Re: ****" over innlegget så vil innlegget det er svart på poppe opp. Ett annet alternativ er å se innleggene "tematisk" i stedet for "flat" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Og et helt annet spørsmål: er dette første gang det kommer et nytt forumet (har det gamle vært siden tidenes morgen), eller har det vært byttet før og? Evnt. når? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ja her må man nok hjelpe til litt selv, det bør kanskje kunne fikses Dag? Ellers er ikke signaturen din mye tess lenger Georg, bør nok ryddes opp litt i det der Skal fixe den snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Flott dette her! Fargene er litt uvant, men det order seg vel. Detta var bra! PS: Dette er min 400. post! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve J.Steien Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Dette ser bra ut ,men det tar litt tid for meg som er en gammel mann(52).Alle ting går seg til. Før du vet ord av det så er du kun et barn igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hej Dag. Jeg ville egentlig ikke skrive noget i denne tråd, af fare for at min posting drukner bland alle de andre. Men lad mig sige, at jeg synes det er godt. Og jeg bakker helt op om, at forum'et ikke skal ligne et tivoli med store signaturer, billedesignaturer og animerede smilies. Jeg kunne nu også bedre lide de gamle smilies/ikoner, da de var mere tydelige. Men det er småting. [color:"red"]Jeg har et forslag til en forbedring[/color] Ja det vil sige, det er en "feature" fra det tidligere forum, som bare skal rettes til her i det nye: Når man i det gamle forum skrev en besked kunne man trykke på TAB, så hoppede "det aktive felt" ned på "Send-knappen" og derefter kunne man bare trykke ENTER så blev beskeden sendt. På de nye sider skal man til at scrolle ned. Kan du flytte "SEND/FORTSÆT" knappen op under tekstfeltet, så det bare er TAB->ENTER når man vil sende. /Peter It's okay to eay yellow snow! It might be beer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 På de nye sider skal man til at scrolle ned. Kan du flytte "SEND/FORTSÆT" knappen op under tekstfeltet, så det bare er TAB->ENTER når man vil sende. Dette må jeg i såfall titte litt nærmer på. I det gamle forumet hadde vi vel to knapper - en for send og en for forhåndsvis, og her er det gjort på en annen måte med disse kryssboksene man kan velge i før man fortsetter. Ved å legge en ekstra knapp under tekstruten kan det nok medføre at enkelte ikke får med seg disse valgene. Men som sagt, jeg skal teste dette litt og se om jeg finner på ett eller annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.