Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Velkommen til det nye forumet. Jeg tror nå at det meste fra det gamle forumet skal være overført, og velger derfor å sette dette i drift nå. Om dere oppdager feil, eller har spørsmål ber jeg om at dere tar disse her slik at jeg slipper å svare på samme spørsmål flere ganger pr. mail. Det er i det hele tatt mye nytt her, og dere bør ta en titt i "OSS" og "Min Side" oppe i menyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dette var nytt ja Flott med fornyinger, Tusen takk for ditt arbeid Dag ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 WOW Dette var jo en helt ny verden Vanvittig bra førsteintrykk i hvertfall, og regner med det kommer til å gå greit å omstille seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Forandring fryder ja... litt uvant dette... Flotters! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du verden!! Bra gjenomført design på dette nye forumet,her får man jo i tillegg se hvor mange som har vært innom og tittet på innlegget man har skrevet inn..Flott gjenomført Dag SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dette var uvant ja...vet ikke helt hva jeg synes ennå...må titte litt rundt først... Ser det står bilde på den Hurtigvalg UBB Code saken her, er det nå mulig å poste bilder i alle forum eller fortsatt bare Screenshots? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 er det nå mulig å poste bilder i alle forum eller fortsatt bare Screenshots? Det er mulig, men ikke ønskelig. Det er ikke mulig å begrense det til et forum som før, men jeg håper og tror at den muligheten vil komme tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nei og nei! Fargene er totalhavarerte! Dette var ikke beroligene, jeg blir stresset og har problemer med å konsentrere meg om innholdet. Selve oppsettet står fram på meg som rotete. Forumet var bedre før, dette fokuserer mer på "kid look" og ikke på brukervennlighet. Nei og nei :[Rullende øyne]: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Får vel prøve å vende meg til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dette var skikkelig kult altså Fortsett det gode arbeidet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jøss her var det forandringer. Litt uvant i begynnelsen men det er vel klare forbedringer som jeg kommer til å merke etter hvert(?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert Vassgård Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dette var gode greier, Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 er det nå mulig å poste bilder i alle forum eller fortsatt bare Screenshots? Det er mulig, men ikke ønskelig. Det er ikke mulig å begrense det til et forum som før, men jeg håper og tror at den muligheten vil komme tilbake. Syns dette kan være litt fint, er ofte greit å ha bilder å ty til når man skal vise, eller forklare noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 likte det ikke! Fargene gjør meg slik at jeg må anstrenge meg for og lese...veldig ubehagelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Har du forsøkt å bruke andre farger da? (Min side => visningspreferanser => Stilsett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Greit med forandringer, men med disse kontrastene må man anstrenge øynene for å kunne fokusere, veldig ekkelt. Håper dette er bare et utkast, jeg klarer ikke å sitte lenge foran dette forumet iallefall, da streiker øynene før man vet ordet av det .... DC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er liksom en viss fjortis-style over forumet sånn som det er nå iallefall...men går sikkert an å venne seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kult nytt forum. Med jeg liker det gammle forumet bedere. Men hvis du skal skifte, prøv phpbb.. Så en ting til Godt jobba Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nei, jeg er fremdeles helt overvelded. Fremdeles kanonbra! Prøvd søkefunksjonen? Søkte på strobes i alle forum med 1000 i visningsfeltet, og masse kom opp på ett blunk! I tillegg viser det nye forumet hvor mange nye svar som er kommet i ett emne - slipper å lete hvor langt opp man skal begynne å lese fra. Bare en liten test Det eneste jeg kanskje kan kritisere er at det bare er det emnet man svarer på som vises nederst, ikke hele diskusjonen. Noe som hadde vært greit hvis man skal qoute mange personer. Men - det er vel bare å svare "i nytt vindu", så funker vel det greit. Edit: Hva brukes "code" til? Tillatter det visning av html/xml/whatever? Burde det vært vist med fixed type font? test2 test2 - sorry, har ikke sett dette før Ny edit: Sist jeg trykte på "Endre dette innlegget", kom jeg til feil plass (min side?). Merk som redigert var krysset av, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Olsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er da bare å bytte fargen, jeg bruker nå den grønne. Dette er litt uvant ennå, og synes egentlig at fontene på forumforsiden og i innlegg listene er litt store. (Ja jeg bruker å sette text size i Internet Explorer på "smallest") Men det er bare tilvenning, det er bra dette her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hva brukes "code" til? Tillatter det visning av html/xml/whatever? Tja - hva kan man oversette det med? Funksjonen er for å legge inn en tekst uten formatering. Hvis man skal legge inn en kodesnutt av ett eller annet slag er det fort gjort at ubb-code (eller html hvis det var mulig) lager krøll i snutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Innlegg slettet av Dag Johansen Skal dere teste så lag dere ett nytt emne i snackbaren, (Husk å slett det etterpå (endre og slett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er godt med litt forandring , men det som var dumt var at man starter nederst når det står Re: Oj dette er jo min post nr. 200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Til Dag: Er det mulig å lage et stilsett som er likt det gamle (samme fargene, hvit og blå) ? Liker ikke de som er å velge mellom.... Ellers er det greitt med litt forandring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har nå tittet litt rundt, posta litt osv. og gjort meg opp en mening om hva jeg syns... Jeg beklager, men jeg har store vanskeligheter med disse fargene, er vanskelig å konsentrere seg på det jeg prøver å gjøre (poste, titte rundt) med alle disse fargene som popper frem her og der. Likte heller ingen av de som man kunne velge mellom på min side...støtter forslaget om et stilsett som et likt det gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, som sagt tidligere, de forskjellige stilene du kan velge mellom er også meget dårlige, og oppsettet fremgår som rotete, ekkelt å finne fram i, og oppblåst. Jeg savner det gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eneste en ting..... Jeg synes det skulle vært noen dynamiske "Greamlins" Just my opinion, don't kill me for it... Edit: Jeg bruker det grå farge oppsettet, det var ikke så ille.... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Dag. Kan man velge en visning der man starter øverst i emnet hvis man trykker på Re: xxxx sån som det var på¨det gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ser bra ut dette her du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Kjensli Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hmmm uvant............. Hvor ble det av medlemsnummrene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.