Gå til innhold

Jeg mistet retten min.


Ola Haaland

Anbefalte innlegg

Ola;

En del amerikanere tar nok dette litt vel seriøst, kan nesten glemme at det tross alt bare er en hobby.. (men det er ikke et SPILL!!!) Det irriterer meg også at amerikanere er lite åpne for voice kommunikasjon, text har grodd fast der borte.

Uansett Ola, du må bare mase på dem! (Evt lage ny ID under annet navn.. Uffda, "did that come out loud?") En annen ting; prøv stemmekommunikasjon i stedet for tekst; du har mer enn nok å styre med når du flyr enn å sitte og skrive meldinger.

Happy flying!

------------------

LN-HSA

Håvard Sande

havsa@statoil.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som kan være lurt; gi et vink om at du er fersking, f.eks. i flightplan'en. (Så vet ATC at du er nybegynner og ikke bare useriøs) Også lurt er det å, for det første, være godt kjent med flyet sitt, og, starte i det små, som f.eks. på treningskvelder. Om du flyr i Norge burde det ikke være noe problem om du gjør feil, her er vi mange nybegynnere!

------------------

LN-HSA

Håvard Sande

havsa@statoil.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...