Gå til innhold

UFF S.A.T.C.O


Ola Haaland

Anbefalte innlegg

UFFDear sir.

I am a Norwegian virtual pilot flying alot and enyoying the SATCO system and SB alot. I mostly fly in Norway/Scandinavia, and have the two years I have been flying online never got any critic for my prosedyres when flying in my area. I alway follow atc instruction when I fly if possible. 2 days ago I took the chanse to fly in te US, with no success. I had a lots of trouble, lag and I am a slow typer. Result was a mad controller. I felt no patience and was sad. The whole thing was unsuccesfull I am sorry, and I see that I as a norwegian pilot with a need for some more time communicating with atc have difficulties flying under surcumstances with much and dence trafic. When I tried to connect on SB after filed flightplan in Norway this afternoon I was aware that my Callsign or password was invalide, so I was not able to connect. I am afraid this is a punishment but an unfair one. All my flying kollueges here in Norway think I am a serious pilot, and no controller has ever been disappointed with my skills and kooperation.

So I no sincerely ask you to give me a new password and nr so I can continue my great interrest: Flightsim98, soon 2000 with MP, SB and voice.

Best regards,

Ola Flagestad Haaland,

2665 LESJA,

NORWAY

Reg.nr:954808, callsign LN-ABE

Jeg er lei meg fordi jeg ødela luftrommet deres, jeg er like lei meg for at dere kastet meg ut. Jeg er like klok og like visdomsfull som en vitterlig glad virtuel pilot. Ikke kast folk på samme grunnlag so dere kastet meg.

Ola Haaland, LN-ABE

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ola,

når det gjelder dine kommentarer om flyvning innenfor amerikansk satco område, vil jeg gjerne trøste deg med å si at dette må ha vært en særdeles uheldig flygetur. Dette fordi jeg har svært gode erfaringer med controllere i US satco, og jeg er ganske fersk innenfor real time ATC flyvning. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at du må ha støtt på en meget selvhøytidelig og usikker nybegynner controller. Dersom det virkelig er slik at du er suspandert fra satco inntil videre, er det tydeligvis noe galt med systemet deres for slike saker. Når det gjelder sakte fart på tastaturet, har jeg erfaring med at det kan være laaang ventetid på de amerikanske controllerne til tider....

Håper dette ordner seg!!

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ola!

Kan ikke skjønne den behandlingen du ble utsatt for.

Jeg bruker titt og ofte å sitte som Controller i USA og jeg flyr endel der også, men jeg kan ikke forstå at en av deres Controllere har vært så ignorant som du sier!

Det er vel bare Administrators eller lignende som har lov til å fjerne noen fra en SB/PC session, men da tror jeg at man må ha rotet det bra til! Noe jeg forsåvidt ikke kan se at du har gjort;-), nei dette ordner seg nok for deg. Synd at det fremdeles finnes noen Controllere som ikke tar hensyn til at det er noen som ikke tar alt så lett med en gang....Lykke til!

Vennlig hilsen

Vidar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet alt som har med satco å gjøre mitt system for lenge siden, bl.a etter at jeg fikk en kjeft uten like av en eller annen Ray fordi jeg hadde mistet passordet.

Trodde hele hensikten var at alle skulle ha det moro med dette. De "høye herrer" i satco tar seg selv sååå høytidelig, og opptrer i mange tilfeller utrolig arrogant overfor medlemene, det hele er direkte latterlig etter mitt syn.

Og nå er det blitt så ille at man kan ikke engang gjøre en feil uten at man blir fjernet, og resultatet er at man må legge seg på kne og skrive et ydmykende brev til pampene i håp om å få passordet tilbake.

Ryk og Reis Satco!!

Helge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kne for Satco...? That'll be the day. Mye bedre å fly hjemme i dørene, der er flygelederne koselige og hjelpsomme.Alle lurte på hvor det ble av dritten som Noah feide over bord, vel, Columbus fant det i 1492!!! Up yours, Satco! If you want my PID, be my guest. By the way, think I misplaced it again. Frankly, I don't care.

Bjørn Granvang

Current callsign: Sjur Fjerth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...