Gå til innhold

Direct X 7


Klaus P. Wiese-Hansen

Anbefalte innlegg

Hei Klaus.

For egen del kan jeg si at jeg ikke merket noen åpenbar forskjell fra DX6.1 til 7.0. Mulig at FS98 gikk marginalt jevnere, men jeg er ikke sikker på det og om det i såfall skyldes DX7.0..

Uansett så tror jeg ikke du taper noe på å installere DX7.0. Den må vel inn sammen med FS2000 uansett? Jeg har ihvertfall aldri hatt problemer med DX'en, og jeg har avinstallert og installert den flere ganger grunnet hard- og softwareoppdateringer uten at dette har laget krøll for hverken FS98, FLY osv. osv..

 

Lykke til uansett!

Mvh

Olav M. Rønningen

olavmr@online.no

http:\\\\www.flightsimmers.net\\fpda\\

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klaus!

Jeg har lastet ned og lagt inn DX70eng, men kan ikke se noen forskjell i frameraten på f.eks. ENGM. Hos meg er den i siste oppdaterng av N89 fortsatt ca. 5-8 fps der! Det kan selvsagt være at jeg har gjort noe gæernt (jeg er gammel flyger, men ingen dataekspert!). Det ville være interessant å høre om andres erfaringer på dette området!

Mvh Leslie

E-post: leslies@online.no

PS: Er du i slekt med Bergens-rederiet av nesten samme navn, og kjenner du f.eks. Lotte Coll? Da dette er uten interesse for våre Flightsim-kolleger, kan du jo eventuelt svare meg på ovennevnte E-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...