Gå til innhold

Jens-Peter Hoel

Members
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Jens-Peter Hoel

  • Bursdag 07. april 1969

Jens-Peter Hoel's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Tror ikke du skal høre så mye på Aslak. Jobber i NAS som teknikker og var selv å inspiserte den flymaskinen i Haugesund.
  2. Hallo! Var innom sidene til Norway South flyin og leste litt om star prosedyrer. Der står det følgende "If you get a STAR clearence, you follow this as published, vertical and lateral navigations". Betyr dette at jeg ikke får videre høyde klarering etter en STAR clearance? Ofte så er det jo ikke faste høyder i en STAR, kun minimum høyder. De gangene jeg har sittet på klapp i real så mener jeg at selv om de flyr en STAR så får de høyde klareringer og flyr ned på LVL CHG og ikke VNAV
  3. Jeg har ikke hørt noen om -900. Jeg vet de mener at de må ha en 150 seter og da er en -300 / 400 mest sannsynlig. Jens-Peter
  4. quote: Opprinnelig postet av Sveinung Helgeland: Men uansett; skal konge familie til Møre eller andre destinasjoner kun Braathens flyr til, har de ikke mye valg Dronning Sonja reiste i dag med BU 4186 fra OSL til KSU. Dette er en rute som NAS flyr for Braathens. Jens-Peter
  5. quote: Opprinnelig postet av Andrew Thomsen: Det får meg til å tenke på piloten (også fra et Kinesisk selskap), som landet på den gamle Kai-Tak stripa i Hong Kong med en 747, 45 grader vridd i forhold til rullebanen. Han ville ikke ta en "Missed Approach" runde fordi dette kunne føre til at han "mistet ansikt"... Det er visstnok også et press på pilotene i enkelte selskaper om å unngå dette, det koster å gå rundt med en 747. Andrew Det er vel den landingen de referer til i Screenshoot forumet. Jens-Peter
×
×
  • Opprett ny...