Jeg fik just nyhederne i dag på E-mail fra min søn i Canada,han er ansat ved Boeing i Seattle,jeg havde bare forstået at det var sket i dag Sorry
Men det kunne havde gået meget slemt for sig,50ft. separation er lig 0
Det eneste de har gjort,er at minske vinklen på propellerne(angle of attack)så de trækker mindre per omdrejning,de beholder omdrejningerne på samme niveau,men med mindre effekt,det er derfor at du føler en bremsende effekt,og skift i lyd.
Jeg har efterhånden fundet og sat forskellige links ind til meget forskelligt freeware,og der er endnu inget som er kommet med en kommentar,det kan være at jeg bliver nød til at stoppe denne tjeneste,så må folk selv finde dem
Jeg vil ikke kalde denne site for kul,men hvis man har den interesse,og vil læse om fly ulykker,så er der mere information i denne side.
http://www.airdisaster.com/
Det kan udemærket godt have været AN225,akseltrykket på den er ikke større end det på AN124,og ydermere så har AN124 kun 4 motorer,AN225 kan lande på alle baner som er konstrueret til Heavy Jets.