-
Innholdsteller
14 -
Ble med
-
Siste besøk
Om Nicklas Bak Pedersen
- Bursdag 11. feb. 1987
Nicklas Bak Pedersen's Achievements
0
Nettsamfunnsomdømme
-
Congrats sir! Det er dejligt at høre, at vi bliver flere og flere ATC'er i VaccSca.. Lykke til med din Controller Karriere
-
Ivar-> ved du hvor mange øl, os danskere drikker? Det var en rigtig god aften.. Jeg sad på Departure, Delivery og Control aftenen igennem og jeg må sige, at jeg faktisk kun havde meget "professionelle" piloter, det var helt kanont! Så jeg vil takke alle piloter, ATC både i Danmark såvel som i Udlandet.. Og en kæmpe TAK til event-teamet! Det gjorde i sq godt! (Jeg vil gå så langt som at udnævne dette som det mest vellykket Event i Scavacc historie! )
-
Okay, kan desværre ikke hjælpe dig så
-
Vilken voice server, bruger du? Jeg har samme problem på Scavacc's voice server (hvis den altså stadig er online? ), så jeg bruger istedet avsim's
-
Den side Frode nævner, er ret god.. Men kan være noget svær at finde rundt i, i starten.. 1) LEMG Airport: http://bbweb.supereva.it/Files/lemgMalagaAir.zip LEMG SIDS: http://bbweb.supereva.it/Files/MalagaSid.zip LEMG STARS: http://bbweb.supereva.it/Files/MalagaStar.zip LEMG Approach: http://bbweb.supereva.it/Files/MalagaApp.zip 5) LEPA Airport: http://bbweb.supereva.it/Files/LepaAir.zip LEPA SIDS: http://bbweb.supereva.it/Files/LepaSid.zip LEPA STARS: http://bbweb.supereva.it/Files/LepaStar.zip LEPA Approach: http://bbweb.supereva.it/Files/LepaApp.zip Jeg ved ikke om det kan bruges til noget.. Den bedste sted at finde de mest opdateret charts, er på det link Frode har givet.. Du må have en god tur til Mallorca!
-
Jeg bliver lige nød til at sige noget her, selvom jeg har holdt mig i baggrunden... Når i bliver ved med at "hakke" på hinanden Jeg har fløjet både på IVAO og Vatsim. Der er ingen tvivl om at ATC er mere seriøse på Vatsim. Aktiviteten på de to netværk, er noget af det samme af hvad jeg har set. Jeg synes det er trist at høre, at du - odd - har haft så dårlige oplevelser med ATC i Norge. Jeg har kun oplevet meget seriøst ATC og et meget Aktivt ATC i Norge. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med ATC i Norge. Men det handler også meget om ens egen indstilling (dette er ikke personligt rettet mod nogen), men hvis man er meget kritisk, negativ og forventer flyveledere på niveau som i virkeligheden, så vil man nok have nogle dårlige oplevelser engang imellem på både Vatsim og Ivao. Er man åben, positiv, ser dette som en hobby og ikke som om man fløj i virkeligheden, og sidst men vigtigst: At man medbringer et godt humør i cockpittet! Så vil man nok have gode oplevelser på Vatsim og Ivao. Husk, dette er altså kun et Pc spil, (Der er nok mange der ikke er enig med meg i dette ) og ikke handler om liv eller død. Det er vores hobby, og den skal bevares. Og hvad kan være dårligere end MSFS egen ATC? Når du snakker om "gutteklubben" er jeg ikke helt enig. ATC i Norge er en del af Scandinavian VACC. Det betyder at jeg som dansker, har lige så meget ret til at sidde i de mindre norske lufthavne. Så det er altså ikke kun "gutteklubben" (Som du kalder det) som har lov at sidde & bestemme i Norge. Jeg vil lige sige at jeg ikke vil kalde ATC i Norge for "gutteklubben", jeg mener norsk ATC som alle andre lande, har mange forskellige personligheder og forskellige faglige niveauer. Jeg har det fint med de norske flyveledere, de gør et meget godt job. De er meget online, og jeg nyder at åbne Serverinfo og se Norge så aktivt. Om det så er få folk der bemander det (som jeg forstår, du mener?) så er det da bare meget mere flot! Det kunne jo betyde at de norske ATC har det godt/sjovt sammen, og det er jo = et godt samarbejde. Jeg kan kun sige til jer, norske flyveledere: Keep op the good spirit! Odd: Enten har du været meget uheldig på Vatsim eller også.... Men det er godt du har det godt på IVAO, lykke til med et Norsk VACC på IVAO! Angående et "merge" mellem IVAO og Vatsim, tror jeg aldrig ville ske, desværre Der skal ihvertfald skiftes ledelse på Vatsim, og Ivao.. /Nicklas Bak Pedersen Dansk ATC i SCAVACC - STU+ Jeg undskylder for det danske sprog, men jeg kan desværre ikke skrive norsk... .. Endnu
-
Hmm Theis, hvor ser du det billede henne? Sidst jeg læste nyheden var der intet billede? ( http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2361912 ) Anyway, hvis det er rigtigt (som det vel er?) at tv2 har smidt det billed på, så virker det da mest af alt, som meget dårlig research.. Du må lige smide et link til kilden, når du poster nyhederne Er lidt lettere at undgå disse, situationer, og så er det jo også meget rart at kunne se, hvor du har fået det fra
-
Hej.. Så med fra Dansk TV, ja ja vi kan tage Norsk TV2 Synes det var lidt skuffende, men i klarede det godt Fred og Einar.. FS kan ikke fortælles på 3 min..
-
Vi er da nogle danskere herinde, som bliver behandlet ligeså pænt som alle andre Men du mener det sikkert i Ironi, hvis jeg kender en dansker ret?
-
God idé Sander Så kan vi jo også lige høre hvordan situationen var den dag. Og man er nød til at have noget sjov på jobbet, ellers bliver det rutine rutine og rutine, og intet "kammeratskab" mellem kollegaerne. Kan ikke se problemet Ivar, sorry.. Hvis alle "sikkerheds repesentanter" (eller hvad din stilling nu kaldes ) havde den samme holding, ville vi jo ikke gå på arbejde i de fleste jobs.. Det vil simpelthen, blive for kedeligt, og trist.. Og det tror jeg faktisk, ville forværre sikkerheden i luften.. Gentager vidst lidt mig selv
-
Arh, synes ikke vi skal sammenligne den ulykke, med noget i denne streaming.. Så vidt jeg ved, spillede nogle af flyvelederne fodbold, imens de skulle have været assistent hos deres kollega.. Jeg er udemærket klar over, at de ikke gjorde det da SAS ulykken indtraf.. Ulykken skete jo ikke bare fordi, at Flyvelederen skød en lille "bemærkning" af.. Der var jo tale, om store fejl i det tekniske, og i ATC's moral og ansvarsbevidsthed.. Situationen var jo også lidt en anden i Linate (Tænker på vejret).. Såeh, synes det lige er lidt "groft" at sammenligne noget som helst fra Linate ulykken, med denne streaming.. Vi må tænke på situationerne, og hvad der sker.. Just my 5£
-
Hehe, nu skal jeg ikke spille klog eller erfaren, inden for "Komunaktion mellem ATC og Fly" Men vil da lige give min mening til dette Kan egentlig ikke se problemet, at ATC siger at han har sagt Bratheens 13 gange i dag, skulle da ikke gøre piloten usikker på, om ATC nu er til at "stole" på.. Vi må lige tænke på situationen. BRA, har fået nyt callsign, det er første gang det tages i brug, så self. kommer ATC jo til at sige Bratheen's nogle gange, det er jo ren refleks, det burde piloten vide.. At de snakker på norsk, kan jeg heller ikke se det store problem i.. Man kan jo høre de griner, så for en udenlandsk pilot, er det vel indlysene at det ikke er noget info til ham.. Ellers får den udenlandske pilot vel også den info, han skal have på engelsk? Vi ved jo heller ikke hvor meget trafik der er, og hvordan det ligger.. Bare logik for mig, og mit bidrag til debatten Husk på, jeg er ikke udannet i noget indenfor "fly komunikation" e.t.c Er kun ATC på Vatsim Dette er overhovedet ikke ment som en "angreb" på nogen.. Så ikke opfat det sådan plz Anyway, sjovt lydklip
-
Hey Jeps, jeg er igang med DAT va .. Vi er tæt på at være færdige, men vores software (ligesom SVATT), og ACARS/Datalink, er stadig under opbygning.. Vi laver tre divisioner i DAT Va, Rute, Cargo, Charter. Cargo og Charter turene, vil blive opdateret hver måned, så der hele tiden er, nye flight's at begive sig ud på Jeg er igang med, at kigge på Webhoteller, så lige nu ligger hjemmesiden her: http://nicklasdat.frac.dk/Index.htm Serveren er desværre nede i øjeblikket