Gå til innhold

Erlend Andrè Larssen

Members
  • Innholdsteller

    3 208
  • Ble med

  • Siste besøk

  • Dager vunnet

    1

Erlend Andrè Larssen vant sist dagen den 7. februar 2018

Erlend Andrè Larssen hadde det mest likte innholdet!

Om Erlend Andrè Larssen

  • Bursdag 21. aug. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Erlend Andrè Larssen's Achievements

6

Nettsamfunnsomdømme

  1. Forventet egentlig å se et luftskip nå Ble litt cloud surfing i kveld. Mindre ressurskrevende enn jeg fryktet, og godt er det med tanke på GPU-tilgjengeligheten for tiden.
  2. Ja, TrackIR virker heldigvis etter en oppdatering (får opp et valg øverst til høyre i TrackIR-softwaren). Har ikke fått til å sette kurvene riktig enda, så jeg ser stort sett igjennom nakkestøtten i flyet.
  3. Er GUI'en på PC-versjonen lik den på Xbox? Virker som den er laget for tv-skjerm tre meter unna. Alt kunne vært mye mer kompakt på PC-versjonen, så man slipper å bla sideveis for å finne controlleren man vil konfigurere om man har mer enn tre enheter inkludert mus og tastatur. Savner også at programmet leser input når man assigner brytere. Veldig tungvint å bla frem til riktig knapp. Er dog positivt overrasket over performance i spillet. Kjører riktignok bare 1920x1080, men har ikke opplevd noe drop i FPS enda. (1080Ti og Ryzen 5 2600X)
  4. Ser fantastisk ut. Har ikke rukket å teste selv enda. Blir spennende å prøve Su-25 på Kuznetsov 😁
  5. Artig å endelig ha F16 i DCS. Håper ferdiggjøring er høyt prioritert hos ED.
  6. Jeg vandrer stort sett 2000ft opp og ned før jeg havner på on-speed AoA, men etter det går det fint😂 Blir moro å teste denne. Håper dette betyr at Viperen får TGP ganske tidlig i Early Access.
  7. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/01/11/195490743/nye-gps-forstyrrelser-av-fly-i-nord-norge Et par tilfeller for et par dager siden også.
  8. Antar det blir non-clickable cockpit i likhet med resten av FC3-serien da. Noe som kan være en fordel for VR om man kan binde alt man trenger til HOTAS'en.
  9. Fordelen med early access release er at flyet slippes med begrensede operative systemer, så man tvinges til å lære seg ting etappevis og ikke kan bite over alt for mye som jeg har for vane å gjøre. Når det er sagt er flyet ganske håpløst BVR uten AIM-120
  10. Deadstick så ganske lovende ut ja. Vet om en Christen Eagle under utvikling de godt kan overta
  11. På tide at noen heller konsentrerer seg om en GA/VFR-simulator med fokus på kvalitet under 10'000ft. Og i tillegg godt simulert fysikk for seilfly. Flere burde lært av DCS, hvor man har konsentrert seg om enkeltområder i stedenfor å lage en jordklode som bare ser bra ut fra 30'000ft. Jeg slo ihjel mange timer med Emma Field til FS9 i sin tid.
  12. Når vinger og horisontal stab ser ut som de er designet av Gilette, skjønner jeg hvorfor man kviet seg for å skyte piloten oppover. Det var vel i utgangspunktet kun sprengladninger i de tidligere katapultsetene for å kaste setet ut av cockpit. Katapultsetet i Starfighteren måtte i tillegg utstyres med en rakett som gjorde at piloten fikk nok stigning til at beina gikk klar av T-halen. Mener det fortsatt var en fartsbegrensning for utskytning.
  13. Ser lovende ut. Har hatt Warthog HOTASen i ganske mange år nå og har lenge håpet at det skulle komme alternative stikker på markedet. Hadde egentlig ikke trodd at det skulle drøye så lenge. Synd de valgte å lage en som nesten er identisk med Hog'en med tanke på knapper
  14. Prøvde meg på BMS i går kveld og ga opp av nettopp den grunnen. Ser ut som jeg må prøve å finne ut av hvilken versjon jeg endte opp med til slutt og se om det ikke er en eldre... Ble litt bortskjemt med DCS A-10C og TM Warthog+Cougar MFCD der alt var plug and play, så tolmodigheten til å mappe knapper er ikke lenger som den var : En ting jeg ble imponert over var flamme-effekten i cockpit når flyet tar fyr. Den fikk jeg studert ganske mye.
×
×
  • Opprett ny...