Jeg har forsket litt på PBR og prøvd å sette meg inn i hvordan dette er bygget opp. Teksturene mine til Milviz sin King Air 350i er laget tradisjonelt for rundt 3 år siden. Siden har jeg gitt dem fra meg, og de har blitt påført ved hjelp av PBR (Physically Based Rendering). Dette gjør det lettere å behandle ulike typer overflatematerialer. Jeg har savnet litt mer skinn i metalldelene, og jeg har oppjustert teksturene noe. Jeg kan vel forørig si at det er 13 store og komlekse filer som utgjør hovedteksturene til denne modellen. Det tar lang tid å få alt dette til å fungere sammen med mitt aldrende system. I tillegg har jeg fått veldig mye å gjøre etter at jeg gikk inn i lokalpolitikken på heltid. Jeg kan derfor ikke love så mange nye repaints (i alle fall ikke i et kort tidsperspektiv). Her er noen bilder fra litt modifiserte metallteksturer kjørt under litt forskjellige lysforhold (sees kanskje ikke så godt på bildene, men er ganske tydelig i simulatoren). det er bedre reflekser i de ulike materialene.