Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 17. feb. 2019 i alle områder

  1. Tar meg en lengre tur med DA62 maskinen så sender den i flere etapper LIVE SENDING ENJOY 😉 DEL 1 Ble noe kluss med del 2 desverre Del 3 pågår nå https://www.youtube.com/user/rhulthin/live
    1 point
  2. Ved å fly manuelt er man helt avhengig av å gi throttle inputs for å kompensere. Dersom A/T er innkoblet vil denne korrigere etter bevegelsen har skjedd. Ergo får du feil utgangspunkt for å fly manuelt. Spesielt under en approach. Under approach sier vi throttle for pitch og pitch for speed. Altså bruker vi ikke throttler for å styre farten, men derimot for å justere gjennomsynk i lufta. Stikka blir brukt for å styre speeden din. Ergo - Flyr du for sakte pitcher du ned, da vil farta øke osv... Prøv og se litt på ekte cockpit videoer av 737 under landing, så tror jeg du får ett mer realistisk bilde på hvordan en approach utføres Dette er en generell forklaring. Rent spesifikt for 737 er det selvsagt Pilot Operating Handbook som beskriver hva som skal gjøres ved en automatic landing (autoland) hvor A/T og autopilot kan styre flyet helt til man har forlatt rullebanen og står på taxiway.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+02:00
×
×
  • Opprett ny...