Gå til innhold

Phantomastisk


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

MILVIZ Phantom II F4-J.  Må si at denne modellen spiser mye av FS-tiden min,  og har stadig oftere sneket seg foran Starfighter`n ,  når man har litt tid til en flytur ........

Vet ikke nøyaktig hva MILVIZ har gjort i forhold til oppgradering til V4,  men personlig oppfatter jeg både flyegenskapene og lydkvaliteten som merkbart bedre .

 

lllSBng.jpg

 

3NiVfnL.jpg

 

tsjwzql.jpg

 

HdkSzRv.jpg

 

n30GJvb.jpg

 

gFafBff.jpg

 

w5INthe.jpg

 

i5TC1nb.jpg

 

qi5uy69.jpg

 

9UXa2bf.jpg

 

Snart god helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jatakk Kjetil  ;D ,  det var 2 fly på 70tallet som skremte meg skikkelig,  det var Starfighter og PhantomII,  begge ofte å se i lufta over Bodø.  Starfighter`n hadde vi jo her hele tiden,  men Phantom-skvadroner besøkte Bodø flere ganger i året,  og da snek vi selvfølgelig langs gjerdet til flyplassen  ;D  Lydnivået var formidabelt,  og pilotene sparte ikke på noe under øvelser .  MILVIZ har lykkes utrolig bra med å gjenskape dette monsteret,  så æ har gåsehud i timesvis etter noen landingsrunder med denne modellen  8)  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Hvilke hastigheter kan du lande den på, med lite fuel og flaps? 130-140kts, eller behøves mer?

 

Æ begynner å få nervøse rykkinger når æ passerer under 200 kts,  og motoren trenger  noen stunder på å spoole opp hvis hastigheten minker for raskt.  Prøver å stabilisere hastigheten på 180 kts i god tid på finalen,  og flyr den helt ned på stripa i samme tempo :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he,  samme landingshastighet som er standard på Starfighter`n :D  Selv om Phantom har større vingeflater,  så er det en tung jækel, og den liker ikke å fly sakte .  Klarer alltids å tyne hastigheten under flare,  men utysket liker faktisk å bli satt bestemt ned på stripa.  For ikke å snakke om landinger på hangarskip,  men det er en annen historie  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ser absolutt frem til å komme igang med P3D, men det blir ikke før jeg har råd til en helt ny PC  :-\

 

Ja det er ingen billig hobby dette,  men såvidt æ husker har du en bra PC,  så kanskje du bare trenger et nytt grafikk-kort ??

P3D4 behandler tung grafikk på en bemerkelsesverdig "lett" måte,  og det du kommer til å like aller mest,  er den fine flyten og den myke flyfeelingen.

Det har vært en eventyrlig utvikling siden FSX,  og det peker fortsatt framover  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...