Gå til innhold

Kategorier

1. HANGAREN

1. Kaffekroken

Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre.

180,3k

1. MSFS 2020 - Generelt

Diskusjoner rundt Microsoft Flight Simulator 2020

2,1k

Flyplasser, skyer, landclass, mesh etc.

1,1k

Et forum for utviklere av add-ons som fly, utilities og scenery til Microsoft Flight Simulator 2020

345

1. VATSIM

Her diskuterer vi alt som har med online flyvning å gjøre på VATSIM

48,2k

• Heisann hoppsann! Etter en del flyging på min hjemby-flyplass Hamar Lufthavn (Stavsberg) syntes jeg stock utgaven var litt tam.  Har nå fikset/gjort om hele flyplassen og er sånn passe fornøyd. Det er i alle fall bedre enn det var håper jeg  Helt grønn og ny i dette og har bare brukt de scenery som fulgte med. Sånn visuelt sett er det ikke så langt unna. Brukt google maps og egne bilder som guide. Får duge inntil man får tid til å gå igjennom noen youtube videoer på "How to Blender". Med tiden også fikse opp resten av byen, få med vikingskipet, OL arena, Domkirkeruinene osv. Men slik må vel modelleres. Uansett, Jeg tror det skal være mulig å laste ned nåværende versjon på flightsim.to når den er blitt validert, så last det ned om du skulle finne det interessant https://flightsim.to/file/4209/hamar-flyplass-enha - Og jo, kom mer enn gjerne med Tips og ønsker! 😃   
    • I påvente av flere fly på marketplace dukker stadig flere alternativ opp andre steder. Her en Nemeth Designs - Aerolite 103. De har gjort et grundig arbeid også her. Erverves på simMarket for EUR 15,50. En morsom, langsom bråkebøtte flygende fra Sola til Sandnes og omegn.  
    • Aha. Takk for det. Det er en liten gamechanger. Men jeg er lagt død på utvikling uten grafikkort for en lengre periode uansett, desverre.
    • Er ikke det en oppdatering for enklere modellering av mesh for mindre områder? Rundt flyplasser og lignende. Mer tweaking på et vis? Jeg er satt på bakken bokstavelig talt, da grafikkortet mitt er kokt, og nekter og funke i 3D lenger. Samtidig kunne det ikke skje på det verre tidspunkt, da det er umulig og oppdrive verken rtx 3080 eller RX 6800 XT, som var planen min å bytte i. Null utvikling her i gården, og sikkert ikke før slutten av januar, når større parti etterhvert kommer inn. Men som Andrew sier, det er nesten litt godt å slippe... 😂
    • Noen som kan legge opp ENKJ? Er en pakke for p3d som kan kanskje gjenbrukes? http://flightsimnorway.com/addons/?funct=info&pack=aon  
  • Hvem er pålogget (Se komplett liste)

• Populære bidragsytere

• Kommende arrangementer

Ingen kommende arrangementer funnet
  • Opprett ny...