Gå til innhold

Postruta


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ikke gått lei av denne makalause modellen fra Milviz,  og denne turen valgte jeg Otter`n med amfibium-flottører,  en trofast arbeidshest for Luftforsvarets "tilbringertjeneste" .  Folk og gods skulle fraktes fra Andøya Flystasjon til Bardufoss,  Bjerkvik/Narvik og videre til Evenes og Bodø.  Dårlig vær mesteparten av turen og fra Bardufoss var det tette snøbyger.

 

qMw3I0j.jpg

 

RycOgw6.jpg

 

K48e7D1.jpg

 

WI7zM0g.jpg

 

IElB50D.jpg

 

v8TP51p.jpg

 

jmq7a8X.jpg

 

aggOyk2.jpg

 

myoSjMk.jpg

 

iVr58Tm.jpg

 

pH9600e.jpg

 

b339ktH.jpg

 

7R9uC8h.jpg

 

Hoppet av i Narvik, da været videre så ut til å bli en tøff utfordring  ::)  Artig å prøve seg i snøbyger,  som fra cockpit ser imponerende realistisk ut.  Snøfillene fyker mot oss,  men på stillsfotoene står de helt stille ( derav stillsfoto....? ).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Suverene bilder som vanlig Ernst. Fin fin maskin, og artig at den kommer med norske farger.

 

Det nærmer seg jul og selv om jeg har en pause fra flysim, så har det blitt noen turer i gode gamle P3D v3 :) Der er jo alt perfekt med Andrew & Co sine norske flyplasser, Henrik sine skip og grafikk skrudd og justert til perfeksjon for rundt et år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp,  P3D v3 eller v4 spiller ingen rolle,  sålenge man er fornøyd og har en sim som funker.  Det er ikke SÅÅÅ stor forskjell på v3 og v4  ;D

 

Nei, jeg har en maskin som synger på siste verset, så jeg tror ikke jeg får mye mer glede av v4 enn v3.

 

v4 får vente til det blir nytt kjernekraftverk i huset... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...