Gå til innhold

Achtung Flugzeuge


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Flight Replicas sagnomsuste BF-109K var et eventyr da den ble utgitt til FSX.  Skikkelige warbirds var mangelvare,  så denne modellen ble tatt i mot med åpne armer og seriøs nysgjerrighet.

Hos meg ble den straks en av de mest brukte,  sammen med A2A Mustang og Spitfire,  og Classic Hangars FW-190.  Seinere begynte P3D å ta over som plattform,  og gjennom alle oppgraderingene var det mange warbirds som ikke lenger var kompatible.  Stor var derfor overraskelsen da Messerschmitt`n  ble lirket og lurt inn i P3D4.1,  og alt fungerte knirkefritt.  Ja den flyr faktisk bedre enn noen sinne,  og etter å ha fiklet på plass noen nye lydfiler,  ble denne modellen riktig så underholdende    8)

 

01ExaTO.jpg

 

8pwZDp4.jpg

 

ScNunfZ.jpg

 

szss6am.jpg

 

7bAwXEe.jpg

 

XJLhSOj.jpg

 

1n9WOVV.jpg

 

XI98C7e.jpg

 

Wmk9ace.jpg

 

Så var det snart helg igjen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Really really nice bildeserie! Ja det er helg, og jeg sitter å venter på min nye investering, en Inno GTX 1080 TI gaming OC. Min GTX 1070 gikk i kne etter at jeg fikk tak i ny skjerm på 3440x1440p. P3D flyter ikke særlig bra med det kortet. Så jeg bestemte meg for å selge og kjøpe 1080 TI istedet. Jeg håper det kommer til å smake til jul!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...