Gå til innhold

Kategorier

  1. HANGAREN

    1. Kaffekroken

      Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre.

      180,3k
      innlegg
    2. 49,5k
      innlegg
    3. 6,3k
      innlegg
  2. MSFS 2020

    1. MSFS 2020 - Generelt

      Diskusjoner rundt Microsoft Flight Simulator 2020

      5,3k
      innlegg
    2. MSFS 2020 - Scenery

      Flyplasser, skyer, landclass, mesh etc.

      4,3k
      innlegg
    3. 2,4k
      innlegg
    4. 444
      innlegg
    5. MSFS2020 - Utvikling

      Et forum for utviklere av add-ons som fly, utilities og scenery til Microsoft Flight Simulator 2020

      1,1k
      innlegg
    6. 281
      innlegg
  3. ONLINE FLYVNING

    1. VATSIM

      Her diskuterer vi alt som har med online flyvning å gjøre på VATSIM

      48,1k
      innlegg
  • Innlegg

    • Et tips_ Skal du installere PMDG i MSFS uten masse problemer når det gjelder brytere som ikke virker, så anbefaler jeg at du reinstallerer alt på nytt inkl, kjøre reg cleanup med re-start og deretter installere FSUIPC (ny re-start) som da oppretter egen katalog på disken din. Fungerte som bare f.... Spesielt når user (bruker) navnet i fil katalogen inneholder æ, ø eller å Installere FSUIPC Installere MSFS Deretter installere PMDG sine produkter. Alt annet etter dette.
    • men nå har Aerosoft endelig sluppet Jo Erlend Sund sitt siste mesterverk. Knipsa litt fra kveldens tur ENVA-ENGM.
    • Vet ikke om det er andre som har hatt problemer med dette, men det startet for noen uker siden med plutselig frys under flyging. Måtte avslutte via oppgavebehandlingen. At jeg plutselig ikke fikk startet opp spillet engang, kan ha med en oppdatering av microsoft store som jeg gjorde. Endte med en re-install, men ble plaget med frys igjen.  Etter mange søk på det store nettet, er tipset mitt foreløpig at det er noe med trafikken. Nå har jeg testet litt med all generisk trafikk avslått, og foreløpig ser det bra ut. Noen mener dette problemet, særlig med live-traffic slått på, startet etter SU15.  
    • Ikke testet enda. Avventer litt. Ser den får litt lunken mottagelse på diverse forum. 
    • For de som har eldre maskin, som meg, hjelper det veldig på flyten å justere her, og trykk på UTILITIES-refresh til slutt:
  • Populære bidragsytere

  • Kommende arrangementer

    Ingen kommende arrangementer funnet
×
×
  • Opprett ny...