Gå til innhold

Diverse online/offline


Anbefalte innlegg

Vi tar en "diverse", bilder fra online og offline i det siste, P3D.

 

Først ut Austrian A320 fra Corfu. En grusom SID var det, måtte ta HDG "selected", hadde noen rullings på cruise, landing Wien, begge FlyTampa. Dette er "langtur" til meg å være, og jeg begynner å like det, titter ned, og har google earth oppe samtidig, skuer ned på steder jeg har vært, oppdaterer geografien i hodet, og får flashback til geografitimer i 5. klasse. Hvilket er gøy.

 

TKg31Yo.jpg

 

Så avgang Justsim Innsbruck, RTT neste tror jeg. Ser jo likt ut med Aerofly FS2 dette. Turen gikk til Wien, min "base" for tiden.

 

PgZpTtl.jpg

 

De tre neste multiplayer. Avgang Tromsø i drittværet som nylig var.

 

6GDkqag.jpg

 

På vei til Værnes. Huff her var det ambolter ennå. Til Bodø fløy jeg inn i torden og 18 knots wind, gusting. Men tro det eller ei, hadde min første "greaser" offset ILS Bodø nettopp i drittværet (landing fra øst).

 

ksDhGxE.jpg

 

Landing Værnes. Hoppet og spratt i STAR'en. Det dukket opp en runway i siste liten. Runway er "kjekt å ha".

 

pE5FjPU.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. siste bilde var jeg klar for go-around, men så dukket runway opp :). Opplevde for et år siden, real-life, at SAS gjorde et hederlig forsøk. Vi fløy etter en times forsinkelse fra Gardermoen og kom så nær som Varoddbrua før Kjevik...men så var tåka tett og vi fløy tilbake til Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...