Gå til innhold

AfterSki


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Stiv og støl etter finværspåske.  Ble jo ikke tid til FS,  så her måtte det repeteres .  Og æ må si denne modellen imponerer. Her er mer enn nok å sette seg inn i,  men lærekurven er ikke brattere enn at underholdningsverdien holder følge. Veldig artig å variere våpenlast og type oppdrag.

 

0VtD8eg.jpg

 

L1wNbYu.jpg

 

oADiAZP.jpg

 

SiQSL7m.jpg

 

BmW8rVJ.jpg

 

lUhwao3.jpg

 

HhtkoaD.jpg

 

RfStrve.jpg

 

dkFMPVs.jpg

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
trist at har man ikke P3D Academic er den et feilkjøp (pga mangel på tækkpækk

 

Javel,  trodde tækkpækken også fungerte i FSX (?).  Uansett,  den flyr pent også uten våpen,  men mangler selvfølgelig dybden som i P3D.

 

Typhoon er et nydelig lite fly med en ytelse som selv en supersonisk nostalgiker kan verdestte

 

He he,  det kan æ skrive under på  ;D

 

Likte spesielt godt bilde nr. 6 fra toppen

 

Takk for det,  oppdager stadig ny og overraskende skipsaktivitet langs kysten  ;D

 

Regner med du står klar med kamera når den etter all sannsynelighet kommer til Bodø for ACE 17 i slutten av mai?

 

Hmmm,  da må det markeres i kalenderen.  Håper på klarvær,  da skal æ væree i nærheten med kamera.  Fikk noen bilder da de var her for 2 år siden,  men vindretningen var sånn at de landet på 07 fra sjøsiden,  så det ble for lang avstand til å nyte detaljene  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernst, tækkpækk er for FSX og P3D Academic. Ikke for P3D Professional. Så oss proffer har ikke lov til å ha det moro. Er vel LM som er problemet her, trolig Costa Plenty type lisens vil jeg tro. Håper det snart dukker opp alternativer som snakker om moro og ikke lisenser, eller jeg går snart tilbale til FS5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ernst, tækkpækk er for FSX og P3D Academic. Ikke for P3D Professional.

 

Hæ ?  Er du blitt så gal at du bruker P3D Proff !?!?  Vi skal jo ha det gøy,  ikke kaste penger ut av cockpit  ::) 

 

Hvorfor ser jeg ikke din Academic logo. Har du myrda den med Photoshop?

 

He he,  bildene er som regel beskåret,  av hensyn til komposisjon og lettere opplasting  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ha ha ja, 3 km over stokk og stein ser sånn ut når man bruker 600mm telelinse.  Litt artig at det gikk an å ta dette bildet,  som er tatt fra Alberthaugen ved "Kultursenteret".  I gamle dager var denne haugen overgrodd av trær,  men nå er den "naken" og et fint utsiktspunkt mot flystripa (  og flypoliti-vakta  ;D ) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...