Gå til innhold

Old Smokey Flying Brick


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

F4-E Phantom II som den også kalles.  Fantastisk modell fra MILVIZ,  akkurat passelig krevende å fly, lydkvalitet som skremmer gåsehud på en stakkar og stort utvalg av våpenlast .  Selv foretrekker jeg å fly den "ren",  noen runder i nabolaget,  og så hjem til landingsrunder på flybasen.  I likhet med Starfighteren er det en egen tilfredshet å taxe tilbake til shelter,  etter å ha overlevd flight`en  ;D

 

NZqtlsY.jpg

 

N2kVoFe.jpg

 

ZqwJJ3o.jpg

 

pFZHaVN.jpg

 

iptYfLC.jpg

 

GnB0C8c.jpg

 

NFxyRAz.jpg

 

QlhbceW.jpg

 

Oyuj8Nx.jpg

 

Klikk på bildene for full størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja,  den er jo mest observert med svære droptanker,  klaser med bombelast og raketter og bærer da navnet "flying brick"med rette.  Den hadde evner til å ta med seg enorme mengder nyttelast,  men egnet seg da mest til å frakte den slags fra a til b.  Skal man utnytte Phantom`ens flyegenskaper,  slik Thunderbirds gjorde,  bør man fly den ren  (  og med lite fuel ),  da sparker den kraftig fra  ;D .  Likevel,  det er en helt annen flydesign enn dagens F-16 ,  så man må fly den med tunga rett i munnen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Si hva du vil, men dette er noe av det vakreste fra den kalde krigen - og for en lyd! Har sett Luftwaffe i aksjon med Phantom II på Andøya på 80-tallet, og det gjorde inntrykk.

 

Testet ut jagerfly i Prepar3D med tre 27" skjermer i går... Det ble dyrt. Herregud for en fartsfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Testet ut jagerfly i Prepar3D med tre 27" skjermer i går... Det ble dyrt. Herregud for en fartsfølelse!

 

Imponerende :)  Har lurt litt på den samme løsningen,  men er jo helt hekta på TrackIr5,  det blir vel i meste laget  ?

 

Bruker TrackIR jeg også, men den hjelper lite på fartsfølelsen. Skal også teste en 34" 21:9 skjerm før jeg bestemmer meg. Dog tror jeg den kan bli litt i smaleste laget i høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Øyvind  :)  Joda,  bildene betyr forholdsvis mye for en flyinteressert fotograf  ;D  Ikke for at det er noe fotokonkuranse,  men æ liker å vinkle nyheter og muligheter med bilder,  og synes det er en fin måte å fortelle hvor bra eller dårlig fly og scenery er blitt.  Det er sikkert mange som er luta lei av mine bildeserier,  men samtidig er vi bare en liten gjeng som bidrar,  så da blir det nødvendigvis mye fotohatt-bilder  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange som er luta lei av mine bildeserier,  men samtidig er vi bare en liten gjeng som bidrar,  så da blir det nødvendigvis mye fotohatt-bilder  ;D

 

Om noen er lut lei, så er det dems sak, Ernst. Jeg tar gjerne mye mer fotohatt-bilder, mye siden bildene dine er gjengs over mye mer interessante enn mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...